زبل خان اینجا، زبل خان اونجا، زبل خان همه جا

وبلاگ یک پسر ایرانی با نام مستعار زبل خان

زبل خان اینجا، زبل خان اونجا، زبل خان همه جا

وبلاگ یک پسر ایرانی با نام مستعار زبل خان

تزئین دسرها

کاکائو را داخل یک کیسه که بصورت قیف در آورده ایم ، ریخته و با آن روی کرم کارامل را بصورت گل تزئین می کنیم. همچنین می توان مقداری خامه در داخل قیف در آورده ایم ، ریخته و با آن روی کرم کارامل را بصورت گل تزئین می کنیم. همچنین می توان مقداری خامه در داخل قیف ریخته و با آن روی کرم کارامل را بصورت گل تزئین کرد و می توان روی هر یک از این گلها یک دانه آلبالو گذاشت.
ظرف ژله ای را تهیه کرده و ژله را در آن قرار می دهیم. با استفاده از توپی لوستن دایره هایی کوچکی از کیوی برش داده و یکی از این دایره ها را در داخل ژله قرار می دهیم و اطراف آنرا با آلبالو تزئین می کنیم.
پرتقال را نیز به همین صورت برش می زنیم و می توان ژله را داخل ظرف پرتقال (که در جلسات گذشته آموزش داده شد) و با خلالهای فانتزی تزئین کرد. یک دانه آلبالو روی خلالهای فانتزی می گذاریم تا بصورت یک گل روی دسته سبد در آید. یا می توان با برشهای کوچک از کیوی ، ژله را تزئین کرد، یا می توان پوست پرتقال را به صورت چتر درست کرد و تمام آلبالوها را داخل چتر فانتزی قرار داد و کنار ژله گذاشت.
یک پرتقال را به صورت ۷ و ۸ درآورده، یک قسمت آن را بر می داریم، به همان صورت پرتقال ۷ و ۸ را زیر آن گذاشته و ژله را در درون آن قرار می دهیم و با آلبالو تزئین می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد